Звіт
роботи психологічної служби
Криворудської ЗОШ І-ІІІ ступенів
(практичного психолога та соціального педагога)
Литвин Тетяни Анатоліївни
З 20.04 по 30.04.2020 р.
№ | Метод надання допомоги | Тематика | Цільова аудиторія | Звернення | |||||
До практичного психолога | До соціального педагога | ||||||||
1. | Просвіта | «Як покращити стосунки з дитиною» (Дмитро Корпачов). (група вайбер «Психологічна підтримка») | Б |
| 1 | ||||
2. | Консультація |
| У (1-4 клас) |
| 1 | ||||
3. | Корекція |
| У (1-11клас) |
| 1 | ||||
4. | Просвіта | «Мотиви суїцидальної поведінки, що робити в разі виявлення». (група вайбер «Психологічна підтримка») |
| 1 |
| ||||
5. | Консультація | «8 рекомендацій, як привчити дитину до порядку». (група вайбер «Психологічна підтримка») | Б, П |
| 1 | ||||
6. | Профілактика | «Вчимося злитися". Використовувати з метою навчити дітей безпечно проявляти емоції. (відео). (група вайбер «Психологічна підтримка») | П,Б,Д | 1 |
| ||||
7. | Консультація | «Чого не можна казати дитині, коли вона плаче», «Фрази, якими слід заспокоювати дитину». (група вайбер «Психологічна підтримка») | П,Б | 1 |
| ||||
8. | Консультація | «Нехай материнство буде більше про те, що ви робите З ДІТЬМИ, ніж про те, що ви робите ДЛЯ ДІТЕЙ». (група вайбер «Психологічна підтримка») | Б |
| 1 | ||||
9. | Корекція |
| Б |
| 1 | ||||
10 | Профілактика |
| Б,Д | 1 |
| ||||
11 | Консультація | «Дитяча жадібність, що з нею робити». (група вайбер «Психологічна підтримка») | Б | 1 |
| ||||
12 | Консультація | «Чому я злюсь і кричу» | У | 1 |
| ||||
13 | Консультація | «Як зупинити себе» | У | 1 |
| ||||
14 | Консультація | «Що таке вседозволеність, чому вона є згубною для дитини». https://psy-studio.com.ua/chitalnya/shho-take-vsedozvolenist-chomu-vona-ye-zgubnoyu-dlya-ditini.html#more-1169 | П,Б |
| 1 | ||||
15 | Просвіта | «Стадії вигорання, як боротись з вигоранням» | П | 1 |
|
№ | Метод надання допомоги | Тематика | Цільова аудиторія | Звернення | |||||
До практичного психолога | До соціального педагога | ||||||||
1. |
|
|
|
|
| ||||
2. |
|
| Батьки вихованців ДНЗ |
|
| ||||
3. |
| «Хочу» і «Треба». Слід привчити дитину свідомо розрізняти понятя. | Б | 1 | |||||
4. |
|
| Б, П |
|
| ||||
5. |
|
| Б, П | + | + | ||||
6. |
| «Що робити щоб дитина вас почула» | Б | 1 | |||||
7. |
| «СТОП вигоранню» (з метою боротьби з професійним вигоранням). | П | 1 | 1 | ||||
8. |
| П, Б, У | 1 | 1 | |||||
Комментарии